The Scrapped Owl

The Scrapped Owl

dilluns, 7 d’octubre de 2013

Mini àlbum combinat / Mini álbum combinado

Hola com va?  Aquest cop us presento una nova estructura per mini àlbum. Es tracta d'un regal d'aniversari per la mare d'una companya de feina. La temàtica del mini va d'animals. En concret el que hi volia incloure la meva companya  és tot un recull de fotos dels diferents gossos i gat que va tenir la familia durant els anys.

¿Hola como va? En esta ocasión os presento una nueva estructura para mini álbum. Se trata de un regalo de aniversario para la madre de una compañera de trabajo. La temática del mini va de animales. En concreto lo que quería incluir mi compañera es un compendio  de fotos de los distintos perros y gato que tuvo la familia en su día.






Un cop obert l'àlbum,  aquest queda dividit en 4 parts: l'interior de la portada on hi ha una butxaca amb un tag per escriure la dedicatòria, una pàgina amb un parell de fotos familiars , una mini cascada on hi ha una foto en primer pla de cada una dels animals i a la dreta un mini tipus llibreta on hi ha la resta de fotos.

Una vez abierto el álbum, éste queda dividido en 4 partes: el reverso de la portada donde hay un bolsillo con un tag para escribir la dedicatoria, una página con un par de fotos familiares, una mini cascada donde hay una foto en primer plano de cada uno de los animales y a la derecha un mini tipo libreta donde están el resto de las fotos.

Imatge del tag i les fotos familiars
Imagen del tag y las fotos familiares

Mini cascada i mini llibreta
Mini cascada y mini libreta

Aquí us mostro més detall de la cascada:
Aquí os muestro la cascada con más detalle:



I unes imatges del mini llibreta:
Y unas imágenes del mini libreta:





I això és tot per avui.  A reveure!

Y esto es todo por hoy. ¡Hasta pronto!

4 comentaris: