The Scrapped Owl

The Scrapped Owl

diumenge, 19 de maig del 2013

Àlbum desplegable per nadó / Álbum para recién nacido


El promès és deute i tal com us vaig comentar a l'entrada anterior , aquí us presento l'àlbum que vaig fer per a una nounada. L'estructura venia ja apunt per decorar així que em vaig limitar a buscar una col·lecció de papers que quadressin amb el que tenia en ment i em vaig posar a fer feina. Com els pares són molt moderns i les col·leccions de papers per a nounat són bastant clàssiques (rosa i blau pastís) i jo buscava colors més vius li vaig tirar l'ull a una col·lecció de Sant Valentí que em va semblar donaria un bon resultat. 
Per a la portada vaig escollir un dels papers més estampat de la col·lecció i la vaig combinar amb paper texturizat en verd, li vaig afegir una sanefa ovalada fucsia i vaig afegir a les flors perletes blanques col·locades de forma aleatòria i un detall en relleu amb el nom de la bebè.

Lo prometido es deuda y tal y como os comenté en la entrada anterior , aquí os presento el álbum que hice para  una recién nacida. La estructura venía ya apunto para decorar así que me limité a buscar una colección de papeles que cuadraran con lo que tenía en mente y me puse manos a la obra. Como los papás son muy modernos y las colecciones de papeles para recién nacido son bastante clásicas (rosa y azul pastel) y yo buscaba colores más vivos le eché el ojo a una colección de San Valentín que me pareció que daría un buen resultado. 


Para la portada escogí uno de los papeles más estampado de la colección y la combiné con papel texturizado en verde, le añadí una cenefa ovalada en fucsia y añadí a las flores perlitas blancas colocadas de forma aleatoria y un detalle en relieve con el nombre de la bebé.
Portada
I aquí podeu veure algunes de les pàgines interiors:

Y aquí van algunas de las páginas interiores:


Pàgina per anotar detalls del naixement
Página para anotar detalles del nacimiento



Pàgina amb molinets de vent i blonda decorada
Página con molinillos de viento y blonda decorada

Pàgina amb butxaca i targeta
Página con bolsillo y tarjeta
I això és tot. A la propera entrada us ensenyaré el regal que vaig preparar pel Dia de la Mare.

Y esto es todo. En la próxima entrada os voy a enseñar el regalo que preparé para el Día de la  Madre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada