The Scrapped Owl

The Scrapped Owl

divendres, 24 de maig del 2013

Dia de la mare / Día de la madre

Hola!

No fa molt va ser el Dia de la Mare i us vaig a mostrar el regal que li vaig fer a la meva. La veritat és que no sóc donada a celebrar dies especials: el dia de la mare, el dia del pare, Sant Valentín, Sant Jordi... ja que són festes que solen incitar al consum. Al meu entendre , el millor regal que es pot fer per a aquests dies és alguna cosa personalitzada i si està feta per nosaltres mateixos millor que millor. Doncs bé, jo li vaig regalar a la meva mare una petita bossa , però no de pell...de PAPER! Això sí , de qualitat. Buscant tutorials de projectes per internet vaig topar-me amb un que ha resultat fins al moment el més senzill de fer i el que millor resultat ha donat . Es tracta d'una mini bossa de mà que en obrir-se es desplega mostrant en el meu cas, tres fotos de la meva mare amb els seus néts. Aquí teniu el projecte.


¡Hola!

No hace mucho fue el Día de la Madre y os voy a mostrar el regalo que le hice a la mía. La verdad es que no soy dada a celebrar días especiales: el día de la madre, el día del padre, San Valentín, San Jordi... ya que son fiestas que suelen incitar al consumo. En mi opinión , el mayor regalo que se puede hacer para estos días  es algo personalizado y si está hecho por nosotros mismos mejor que mejor. Pues bien, yo le regalé un bolsito a mi madre, pero no de piel...de PAPEL! Eso sí , de calidad. Buscando tutoriales de proyectos por internet dí con uno que ha resultado hasta el momento el más sencillo de hacer y el más resultón. Se trata de un mini bolsito que al abrirse se despliega mostrando en mi caso, tres fotos de mi madre con sus nietos. Aquí tenéis el proyecto.






Doncs solament dir-vos que el meu regalet va triomfar. A la meva mare li va faltar temps per anar a visitar a la veïna i ensenyar-li-ho ;)
És un regal ideal per a àvies, amigues, mares i filles i amigues de les nostres filles... Això sí, no se m'ocorre versió masculina. Per a homes tinc un treball en ment. En la meva propera entrada ho veureu.

Fins llavors!

Pues solo deciros que mi regalito triunfó. A mi madre le faltó tiempo para ir a visitar a la vecina y enseñárselo ;)
Es un regalo ideal para abuelas, amigas, madres e  hijas y amigas de nuestras hijas... Eso sí, no se me ocurre versión masculina. Para hombres tengo un trabajo en mente. En mi próxima entrada lo vais a ver.

¡ Hasta entonces pues!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada