The Scrapped Owl

The Scrapped Owl

dissabte, 25 de maig del 2013

"Tunejant" llibretes /"Tuneando" libretas


Aquí us presento dues llibretes que he redecorat aprofitant unes llibretes de publicitat que no duien  gairebé decoració.
La primera és la que vaig fer per en Marc, apassionat del bàsquet i dels Celtics:


Aquí os presento dos libretas que he redecorado aprovechando unas libretas de publicidad que apenas tenían decoración.
La primera es la que hice para Marc, apasionado del baloncesto y de los Celtics:




I la segona la veritat és que la va fer la meva filla Elsa sota la meva supervisió, encara que com ella és més creativa que jo poc la vaig haver d'aconsellar...

Y la segunda la verdad es que la hizo mi hija Elsa bajo mi supervisión, aunque como ella es más creativa que yo poco le tuve que aconsejar...



En fi , els nens encantats i la mare també ;)
Fins a la propera!


En fin , los niños encantados y la madre también  ;)
Hasta la próxima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada