The Scrapped Owl

The Scrapped Owl

dissabte, 11 de maig del 2013

El meu nou projecte / Mi nuevo proyecto

A part de tots els projectes que tinc en ment i que espero anar materialitzant mica a mica , hi ha un que poc té a veure amb l'Scrap però que requereix també de molta creativitat: crear un blog!


A parte de todos los proyectos que tengo en mente y que espero ir materializando poco a poco, hay uno que poco tiene que ver con el Scrap pero que requiere también de mucha creatividad: ¡crear un blog! 


Donada la meva ignorància en el tema he hagut de tirar mà d'un manual així que a mesura que vagi llegint i assimilant el contingut del llibre espero que el meu blog vagi millorant dia a dia.



Dada mi ignorancia en el tema he tenido que echar mano de un manual así que a medida que vaya leyendo y asimilando el contenido del libro espero que mi blog vaya mejorando día a día.

2 comentaris:

  1. Me ha parecido muy interesante tu capacidad creativa para transmitir y plasmar en todos los proyectos los objetivos de cada uno (colores, formas, temáticas, intenciones, sentimientos...).
    Y doblemente interesante y positivo el poder transmitir públicamente aquello que nos inspira y llena de satisfacción.
    Me han gustado mucho los trabajos realizados en relación a los motivos que te han inspirado.
    Quim.

    ResponElimina
  2. M’ha semblat molt interessant la teva capacitat creativa per transmetre y plasmar en tots els teus projectes els objectius de cada un (colors, formes, temàtiques, intencions, sentiments...).
    I doblement interessant y positiu el poder transmetre públicament en un blog tot allò que ens inspira i omple de satisfacció.
    M’han agradat molt els treballs realitzats en relació als motius que t’han inspirat.

    ResponElimina