The Scrapped Owl

The Scrapped Owl

dimarts, 4 de juny del 2013

Mini àbum per la Maria/ Mini álbum para María


Hola!

En aquesta ocasió us mostro un àlbum que vaig fer per la Maria per al seu aniversari i que incorpora en la seva estructura 4 mini àlbums dividits per temàtiques (viatges). La veritat és que es tracta d'una estructura molt versàtil ja que malgrat ser relativament petita (16x16 cm) tenen cabuda una gran quantitat de fotos.


Hola!

En esta ocasión os muestro un álbum que hice a María  para su cumpleaños y que incorpora en su estructura 4 mini álbumes divididos por temáticas (viajes). La verdad es que se trata de una estructura muy versátil ya que a pesar de ser relativamente pequeña (16x16 cm) caben una gran cantidad de fotos.

Aquestes són les fotos de l'estructura inicial: 
Estas son las fotos de la estructura incial:



Un cop confeccionada l'estructura em vaig dedicar a agrupar les fotos per viatges i al final vaig decidir realitzar un mini àlbum per a cada viatge ja que hi havia material suficient per a això i un quart àlbum en què vaig incloure dues fotos per a cadascuna de les altres escapades que havia fet la parella.

Una vez confeccionada la estructura me dediqué a agrupar las fotos por viajes y al final decidí confeccionar un mini álbum para cada viaje ya que había material suficiente para ello y un cuarto álbum en que incluí dos fotos para cada una de las otras escapadas que había hecho la pareja:





Quan els vaig tenir acabats quedava incorporar-los a l'estructura principal i vaig decidir treballar una tècnica de cosit tradicional molt senzilla i després vaig decorar la portada:

Una vez terminados solo quedaba unirlos a la estructura principal, para lo que emplee una técnica de cosido tradicional muy sencilla y luego decoré la portada.:







I la María que és molt agraïda va quedar encantada amb el seu regal, o al menys això va dir ;)

Y María, que es muy agradecida, se quedó encantada con su regalo, o al menos eso dijo ;)








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada